IMORGON FYLLER JAG ÅR, OCH PÅ ONSDAG ÅKER JAG!

Jag är väl medveten om att min uppdatering idag suger. Men det är inte det enda som suger kan jag tala om för er. JAG suger också. Sten hårt. Vill ni veta varför? det ska jag tala om..

Jag åker till Turkiet på onsdag, och jag fyller år imorgon (om 40 min), och vill ni veta vad jag gjort? INTE ETT SKIT. inte en grej har jag packat, har inte ens tagit fram resväskan. Jag har inte handlat allt som ska inhandlas. Jag har inte hämtat ur mediciner.

Imorgon ska jag gå upp med tuppen, ta fram väskan och börja packa, sen åka till gymmet, sen åka och handla massa saker, sen klockan 13 kommer några hit och äter tårta (jag ska låtsas att jag bakat själv), sen ska jag träffa Elon och Jacke, som jobbar på dagen, så dom kan inte komma. Shit, kvinnorna har liv (!!!). Sen ska jag dessutom hinna fira mig själv lite med familjen också. och hinna säga hejdå till dom. Och så ska jag ju självklart packa allt det där som jag redan nu vet att jag kommer glömma packa. För det händer alltid.

Dagen har förövrigt varit den bästa på länge. Åkte till gymmet och svettades en stund med några gubbar, snackade lite skit med E som vanligt. För övrigt så kommer jag snart bli kallad för gåt-kvinnan. Jag och mina jävla gåtor alltså...
Sen åkte jag och hade möte med Syon. Fick veta att jag får MVG i religion B också. Jag var då så lycklig att jag hoppade lite glädje hopp och slängde mig runt halsen på syon. Jag vet inte om hon misstolkade det..Mycket möjligt.
Sen åkte jag in till stan och mötte Eddie-boo. Vi gick till mälar paviljongen vid fridhemsplan. Fy *** vilket romantiskt ställe! Vi satt och kollade på snygga människor och skrattade och hade det jätte mysigt. Underbara människa!

Hela dagen har jag gått runt med ett stort fånigt leende och fångat allas uppmärksamhet. Ibland är det okej att se ut som en idiot. Jag kunde inte hjälpa det. Satt tillochmed och sjöng högt på bussen. Fast det är kanske inte så jätte ovanligt.

Nu ska jag låtsas sova och försöka undvika högen som borde bort..

visst fan, jag måste tvätta alla mina kläder imorgon också. Wish me luck people. Jag är kvinnan med framförhållning.

Over and out

Kommentarer
Postat av: Heyli

tack för att du kikade in och kommenterade :) får säga grattis på födelsedagen också, eller grattis i efterskott kanske det blir :)

2009-06-03 @ 00:56:27
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0