Jag är en Kebab

Livet som guide är hårt.. Mycket hårt. Det här är 5e dagen utav 6 som vi går ut. Det gillar jag. Vi kom fram till att sova kan vi göra i graven. Så ikväll laddar vi batterierna och går ut igen, skulle egentligen ha åkt till alanya för att fira en guide där, men vi orkade inte, vi insåg att Side hade mer att erbjuda, så vi stannar i våran älskade stad. Men jag drar mig ändå till Alanya imorgon för att hälsa på Elin och Cemil. Antingen åker jag dit imorgon efter middag eller på onsdag morgon, det beror lite på. Men dit ska jag iallafall, jag och Elin ska ligga vid poolen och spela 500 hela dagen! Dessutom så ska jag dit fler gånger, jag ska ju va här enda till 2 juli, så hon kommer få se mycket av mig! Stackarn..

Är precis hemkommen från Side star hotell där vi tillbringade en stund med att kolla på Grease showen, som Jenny brunzell är med i. Jag och jenny jobbade tillsammans på PW förra året, men nu är hon med i kvälls showerna, snacka om karriärs byte. Haha, men hon var så duktig!

Det var en hård natt, vi trillade in vid 6 tiden, efter att ha spenderat oförklarligt lång tid med att leka spioner vid poolen utanför lägenheten, vi gömde oss bakom alla träd och låtsades att vi var hemliga agenter, det finns egentligen ingen direkt förklaring till detta förutom att jag och Linnea är så sjukt roliga tillsammans, och barnasinnet blir ibland påmint.
Så ikväll blir en tidig kväll ikväll, imorgon ska vi gå upp tidigt och åka till kumköy stranden och bli bruna! och surfa på vågorna såklart, Elon!

Lägger upp bilder imorgon! Missa inte det!


Kommentarer
Postat av: Elon

wiiiie hoppas det är stora vågor :D

2009-06-09 @ 12:55:53
Postat av: sosso

hahahaha cp barn! du måste juu hälsa på apopappo! Han jobbar där han va föra året..Chefen jag slåg är borta så nu e det bara den andra fula jäveln kvar som jag antaligen med kommer slå detta år! hahaha

För sån är jag!



party on manda

2009-06-09 @ 16:45:38
Postat av: sosso

va fan jag skrev ju just ett inlägg! Men det funkade ju inte! Iaf det jag skulle säga är ju att du måste hälsa på apo!!! Han jobbar på samma ställe som föra året suck! Vem måste jag slå detta år liksom!

kööööööööööööööööööööööööööööss

2009-06-09 @ 16:50:09
Postat av: sey

hehe jag åker till turkiet när du kommer tillbaka:)

2009-06-09 @ 19:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0