Jag har en plan!!!

Jag önskar jag kunde spara den här bilden av mig i detta ögonblick för alltid, för det är något jag vet att jag kommer skratta åt för alltid.

Jag sitter ensam i en tvåvåningslägenhet med ACn på i köket, har precis tagit en öl som ja sitter och smuttar på, helt jävla ensam, på rix fm spelas en sorglig balad om ensamhet och elände, och inte nog med det så sitter ja me en liten klänning utan bh och trosor och ser ut som att ja just spenderat en hel natt gråtandes med att paket choklad, när jag egentligen bara legat vid poolen och inte orkat duscha ännu. dessutom har ja gått runt o sjungit och städat och dammat golvet och varje liten hörna av det. Jag är glad att ingen ser mig, men denna bild kommer för alltid finnas i mitt huvud.

Nu har iallfall någon med ett finger kommit och pekat oss i rätt riktning så nu är kvällen planerad. Om 30 minuter kommer pullan hem, då ska vi gå ner och äta på corner som ligger nere på gatan, jätte god mat. Jag ska äta iskender. Sen ska vi köpa lite vin och sen ska vi sitta hemma och njuta av livet innan vi beger våra lurviga till Athena. Pullan ringde för en stund sen och berättade att hennes morgon dag är omplanerad och hon har därför nästan hela dagen ledig. Nina och Elin ska också med ut. Och så våran nyfunna vän Louise som jobbar på Stones, av anledningar jag inte kan berätta så är hon ledig i några dagar och därför ska vi ta me henne ut på rajraj. Gud vad jag älskar livet. När jag är här nere så är jag lycklig. Och jag är nu helt övertygad om att det enbart beror på värmen. Jag blir så glad.

nej nu blev det brottom, ska hinna duscha och byta om innan kl visar 19. Vi är ju en timme före här.. Så kl är ju 17.35 i sverige och 18.35 i turkiet. Ring om ni vill veta vad som hänt, för som sagt, vi har ju redan upplevt den kommande timmen.

Over and out

Kommentarer
Postat av: Linnea

hur brun är du på en skala 1-10?

Och varför är du en sån liten alkis för, drick med sällskap krabban, aldrig själv...



Jag saknar dig! KOM HEM NU!!

2009-06-15 @ 21:28:39
URL: http://metrobloggen.se/hellome

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0