Katten har ju fan mustach!

Nu var det ett tag sen igen. till mitt försvar har jag två saker. 1. Jag åker hem snart och vägrar spendera min sista tid vid datorn. 2. är det någon som kommenterar min blogg förutom Elon? NEJ, är det någon som bryr sig vad jag gör egentligen? NEJ. är det någon som läser min blogg? JA! märkligt det där..

Idag har jag varit på mitt gamla jobb PW, kärt återseende må jag säga. det kändes lite skumt men fyfan va nice det var! låg vid poolen och vid stranden. Jag gillar stranden mer, men vem tackar nej till en 10 000 kvadrat meter stor pool? inte jag iallafall. Brände mig ordentligt och känner att jag lever, again. härligt härligt.

blir inte mycket mer än så här nu. Åker hem på torsdag och räknar starkt med att solen är framme då. annars sjunker jag in i en djup depression som jag eventuellt aldrig någonsin kommer kunna besegra.

ska åka och shoppa lite nu!

Adjö

denna bild är riktad främst till min trogne bloggläsare Elon som älskar katter. Det här är den fulaste och roligaste jag sett i kanske hela mitt liv. Katt jäveln har ju för fan mustach!



OBS, det är inget retucherat eller påklistrat med denna bild. katten hade verkligen mustach!

Kommentarer
Postat av: sosso

HAHAHAHAHAAHAHAHa jag komenterar ju då och då med din jäääveln! Hur bra är du på att komentera själv idiot! :D haha! Gumman du är i turkiet! alla har mustach där! Kvinnor som män! Katter som råtter! Svin och svin! ( alla killar där nere är ju svin och du gillar ju grisar så nöff nöff)



Kan inte du ta med dig den katten hem till mig! vill ha en katt med mustach!



Lööööööööööve Me

2009-06-29 @ 21:00:59
Postat av: Elon

hahahahaha va söööööööt och den sitter som en efterbliven turk-katt! du får faktiskt ta och komma hem så fort du bara kan jag börjar bli lite uttråkad! Jag har köpt ett träd som vi ska ha istället för husdjur! och vinglas har jag nu också! bra va :D det är jättevarmt nu... typ 30 grader :) så skynda dig så du inte missar det, svenska somrar vet man aldrig när dom tar slut! PUSS

2009-06-29 @ 22:31:56
Postat av: Cissi

Jag läser också din blogg OFTA! :D Men jag är väääldigt dålig på att kommentera :P Det är fler som läse din blogg än vad du tror, det är bara det att vi inte orkar kommentera, så fortsätt blogga! :D



Cissi :D

2009-06-29 @ 22:35:34
Postat av: Leonard

Hej! Jag är en av finalisterna i veckans blogg hos Hanna och Martina, skulle bli jätteglad om du la din röst på mig! (Man kan rösta så många gånger man vill) Rösta på mig i detta inlägget; jag är nr. 8!



http://hannahochmartinanevergivesup.blogg.se/2009/june/deltavling-i-veckans-blogg.html#comment



TACK SÅ MYCKET FÖR DIN RÖST!!!



Leonard :)

2009-06-30 @ 15:37:40
URL: http://trierer.blogg.se/
Postat av: Pappa

Det är supersommar här Dock. För varmt. Jag hämtar dig på Arlanda på torsdag, se till att vara i tid. Tar du med dig nån turkmat? Tjing tjong.

2009-06-30 @ 16:59:49
Postat av: Jaq

Haha, tar du med dig någon turkmat?=) Shysst Micke=) haha



Mándon jag saknar dig och behöver dig så kom heeeeeeeeeeeeem (till oss;) mohahah)

2009-06-30 @ 23:04:59
Postat av: Josefine

Vilken flight kommer du med på torsdag?

2009-07-01 @ 14:45:06
Postat av: Jenny

Jag läser din blogg väldigt ofta, vill så gärna vara där nere hos er nu!! Men kommer nog senare för att hälsa på Linnea bruden.

Ni verkar ha så sjukt kul, ta vara på tiden :)

Kram kram /Fd turk Jenny Hjertbro ;)

2009-07-01 @ 17:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0