Midsommar

Eftersom jag egentligen inte har något vettigt att säga ska jag fatta mig kort. Igår låg vi hemma och kollade på film hela kvällen, tog det lugnt, hur skönt som helst. Men det kan man inte göra för många dagar i rad så ikväll blir det utgång. Pullan är ledig i morgon så vi ska gå upp kl 10 och åka till stranden. Äntligen. fyfan va gött det ska bli. och imorgon kväll ska vi fira Özgür som fyller år. Det är en kille som jobbar på Cinar, som jag som sagt jobbade på förra året. Vi har dock inte köpt något till honom än. Så vi får försöka fixa det imorgon.

På fredag är det midsommar, vet inte alls vad vi ska göra egentligen, men vi har en lös plan utan vidare detaljer som ser ut på följande sett : Åka till Tropic och käka middag, dom är väldigt svensk inspirerade, så vi hoppas på något slags midsommarfirande med svensk mat- liknande. Och därefter blir det utgång, men som sagt, det kommer nog en fastare mer detaljerad plan imorgon. Jag lider dock inte så mycket av det eftersom jag inte varit hemma en midsommar sen 2004. Har lyckats vara i turkiet varje midsommar efter det. Det starkaste midsommar minnet jag har är från Alanya 06 med Sosso och Lea. Det var tider det, herregud. Sosso sparkade sönder sin sko på en strandsäng och skyllde på sin kille som var på andra sidan stan, sen startade hon ett vatten krig mot mig och lea som sedan låg sjuka i flera dagar, men kul hade vi. Katakombe.. Det var tider det!

Nu ska jag gå och skita och sätta på lite maskara, sen åker party humöret och ölen fram..

Adjö


Kommentarer
Postat av: sosso

HAHAAAAHAHAHAAHAHA jaaaa juuust det!!! Jävlar va arg jag var! Ja men allt är apos fel, jag lyckades skylla på honom när det va jag som gjorde sönder glaset på en tavla.. eftersom han hade vält den lite innan!



hade glömt bort att vi hade vatten krig! haha

2009-06-17 @ 20:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0