Muff tävling!

När man sitter och speglar sig i sina egna svettdroppar på en röd stol i Turkiet så kan man lika gärna vara med och tävla i egoinas "frisera din egen becel muff" som Pullan skulle ha kallat det. Förklaringen till detta fruktansvärt dråpliga uttryck får ni senare.

Jag behövde inte alls tänkta länge när jag skulle fundera ut ett tävlingsbidrag, min fantasi är på semester i Sverige och dessutom kändes det lägligt att göra ett T för TURK, eftersom de stackars satarna som bor här i Side där jag bott och levt, aldrig någonsin kommer att få se en riktig muff. Vilket i sig resutlerar i att Turkarna är riktiga bitter becel. (becel är ett smör för alla med huvudet felplacerat) Därför får dom ett konstgjort mästervärk att se på. Det tyckte jag var en redig motivation.



Inte nog med att det är ett T,det är även lite stylat runt om, men en viss thouch av pincetten, Det blev liksom runt. och som pricken över i:t så kan jag garantera att denna T-muff (Americanskt uttal), aldrig får mens verk.

Känn er välkomna att ta min idé till bruk nästa gång ni känner fantasin svika. No problems.

Det var allt för nu gott folk. jag ska gå in i duschen och tvätta bort dropparna nu.

Over and out

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :) Fin blogg du har !

Ska du hitta på nått kul i sommar? Under tråkiga stunder kan du alltid spana in http://miilliisens.blogg.se - då skulle jag bli glad! Lämna gärna en söt kommentar efter dig så jag vet att du vart där! Puss!

2009-06-10 @ 16:44:59
Postat av: Candy

Själv rakar jag bort allt så jag behöver aldrig fundera över vad jag ska komma på för galen rakning härnäst. =P

2009-06-10 @ 22:44:17
URL: http://eyecandy.devote.se
Postat av: sosso

E det ett T! jag trodde det va en snopp!!



Hade vart mycket roligaste! Då kan man ju säga att man är tvåkönad! HAHAAAAAAAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHA

2009-06-11 @ 19:43:11
Postat av: sosso

Okej jag såg just jag skrev roligaste! Eh hej alla barn jag pratar sverige och jag kommer från svensk! hej hej!



2009-06-11 @ 19:45:45
Postat av: Pappa

Hej Dock, hittade till slut hur lägga in kommentarer. Så nu är det gjort.

Puss

ps alla dammråttor är kvar i ditt rum, du snackar ju bara..

2009-06-12 @ 12:21:10
Postat av: Pappa

Vet du vad det är för skillnad på en svensk och Göteborgare?

2009-06-12 @ 12:26:41
Postat av: Max

Nej pappa, det här är inte ditt forum.

2009-06-12 @ 17:06:19
Postat av: Mel

Bror, tror du att pappa nagonsin kommer se att nagon har kommenterat pa hans inlagg??? Han vet formodligen inte ens hur man hittar tillbaka hit...

2009-06-13 @ 10:36:21
Postat av: Max

Haha nej det är sant..

2009-06-14 @ 18:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0