Mutfak och bilder

Manavgat är nog den finaste staden som jag någonsin besökt tror jag. Där ska jag och Pullan bo när vi blir stora. Men det finns endel oförklarliga ting som jag inte kan undkomma att stöta på. Igår när vi var där så parkerade vi framför Mutfak. Det kan vara det absolut roligaste namn jag någonsin stött på. Ja, så är det nog. Jag skrattade mig till tårar för ovanlighetens skull, och tack vare detta så vill jag nu dela med mig av denna vackra skapelse till er också.



Mycket av den turkiskan som jag kan har jag lärt mig själv, tackvare att jag läser på skyltar och tidsskrifter och liknande och sedan frågar vad det betyder, alltid. Men denna gången vill jag verkligen inte veta vad mutfak betyder, det skulle förstöra allt det roliga. Allt. Därför får det förbli en gåta. Men kom igen, mutfak?

Och för er tröga idioter som inte ser det roliga så ska jag göra det lättare för er mutfak = Mutt fuck

Det var egentligen bara det jag ville säga, har inte så mycket att skriva, jag låg vid poolen i ca 2 timmar men det var alldeles för varmt så jag gick in och satte på ACn istället. Men eftersom jag ändå är här så kan jag ju lika gärna lägga upp lite fina bilder från gårdagen.


Nina och jag på Athena


Jag och dom galna danskarna som jobbar för Bravo T.


Nu har beachpartyt börjat på riktigt. Vi är inte alltid riktigt normala


Jag vet faktiskt inte om dom dansar regn dansen eller försöker sig på någon turkisk ritual.

Nu ser jag till min förskräckelse att jag börjat flagna på bröstet, då är det dags att gå.

Adjö


Kommentarer
Postat av: Gabbi

Haha, ja du ditt Hallon, ska jag inte berätta vad Mutfak betyder då? =) Det sjuka är att jag aldrig hr tänkt på hur det faktiskt låter på svenska!

2009-06-16 @ 23:16:10
URL: http://gabriellamariescherdin.blogg.se/
Postat av: sey

ee kök? kul att tänka på dt viset. du måste ha världens fantasi

2009-06-18 @ 00:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0