Sjörövare

Lång dag lång dag! det bästa sättet att beskriva denna dag. men ack så mysig! Vaknade vid 11, åkte till stranden med pullan, Elin och Nina. Där låg vi tills kl 17 och hej och hå va brända vi blev. Hela högen. Men det gillar vi. Efter det så åkte vi hem och kollade på 2 avsnitt av vänner och begav oss sedan ner till Side stad där vi åt på afrodite som har den kanske absolut godaste maten på denna planet. Efter det så lekte jag och pullan turister. Vi gick runt på stan och kollade i lite affärer, lekte följa john med några turkar, och letade efter en tröja åt min lillebror. vi träffade även vin diesel.. Mums.

Så MAX MALM, jag har hittat en sån där tröja som du alltid lånar av mig, adidas. vill du ha en? isåfall hur mkt får den kosta och vilken färg vill du ha? Jag hittade en skit snygg idag som är typ mörk grå med röda streck, den va sjukt snygg. men det finns andra också. Dessvärre finns det ingen exakt likadan som jag har. Men vi kan ju alltid ordna så att du får min och köper en ny åt mig annars. det bestämmer du själv. Let me know så ska jag fixa detta.

Nu måste jag hoppa i säng. Ska upp tidigt imorgon och följa med linnea till jobbet. Det är dock inte så jobbigt som det låter för hon ska ha en utflykt so heter side yatch, som helt enkelt går ut på att jag ska ligga på en båt på havet hela dagen, och sedan åka rutchkana från båten såklart. Och även bada i båda havet och i floden som är 15 grader KALL. Så ser min dag ut imorgon, jobbigt liv jag har va?

På återseende mina kära vänner. Vi tar upp det imorgon igen. Diskussionen alltså. Ja, sug på den karamellen.

Adjö

Kommentarer
Postat av: MAX MALM

KÖP ETT PAR SNYGGA BARA, KOSTA VAD DET KOSTA VILL!

2009-06-23 @ 19:51:11
Postat av: MAX MALM

Skämt å sido, jag vill ha en snygg (vilken färg som helst men om den är ful så vill jag inte ha den). Den får max (haha) kosta 400 kronor. Jag vill ha kvitto så att du inte blåser mig.

2009-06-23 @ 19:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0