Merhaba-leken!

Det var inte igår. Det var i förrgår. Men jag hade inte tid.

Gårdagen var underbar. Vi åkte på båten, pullan jobbade och jag satt i skuggan och njöt. Efter det så åkte vi hem och kollade på film. Hur skönt som helst. Dock tog inte det roliga slut där utan vi åkte ner till side och käkade på aphropdite, som nu ännu mer än förut verkligen är den godaste maten ever. På vägen hem så kände vi att det inte riktigt var nog, så vi åkte runt och lekte Merhaba -leken. Jag vet att det kan låta lite små fånigt, men det är det också. Eller egentligen är det as coolt. Fyfan va roligt det är. Men Pullan förklarar reglerna så himla bra i sin blogg, så gå in och kolla där istället ; LINNEA. Det får verkligen inte missas. Fruktansvärt roligt, dessvärre går det inte alls att leka den leken hemma, vilket är lite tråkigt.

Efter den otroligt lyckade Merhaba-rundan så åkte vi hem och drack lite öl och groggar, jätte mysigt, pratade skit och skrattade en smula, en mycket ovanlig akt från vår sida må jag säga. Nina och Elin gick och la sig, så kvar blev jag och pullan. Vi bestämde oss för att gå ut så vi ringde Esen (ägaren på stones) så han, gulligpluttig som han är, kom och hämtade oss. Väl på plats så blev vi liksom kvar där hela kvällen. jätte kul faktiskt, för det kändes som förra året då vi tillbringade i princip alla lediga minuter på detta underbara ställe. Hur som helst, vi spelade biljard, drack öl, sjöng karaoke (eller jag gjorde) sedan bar det iväg hemmåt lagom till det att mosken och böne utropet satte igång. Man behöver inte ens en klocka, då vet man att den är typ 5.

Nu ska jag gå ner till poolen en stund och läsa, tjejerna drog just iväg till jobbet. Ikväll blir det utgång igen, fast denna är dock planerad sen lång tid tillbaka. Det är nämligen så att både lighthouse och athena har special kväll ikväll. Med någon känd Dj och massa erbjudanden, det var egentligen athena som gjorde det först, men eftersom det är de två största discoteken i side så var ju lighthouse illa tvungna att följa deras path annars skulle det nog vara rätt dött där ikväll. Okej, jag vet inte varför jag just vigde 6 rader till att berätta om lighthouse och athena för det är ju verkligen sjukt ointressant igentligen om jag får säga det själv. Men hur som haver.

Nu måste jag gå och dränka mitt vackra lilla ansikte i poolen.

Adjö

Fast här kom visst några bilder också bara för att


Så här roligt kan man ha när man kvällsbadar i poolen! Lägg märke till att jag bär dom båda två. Vet inte rikigt hur det går till dock.


Med denna bild ville jag nog mest bara påpeka att mina ben börjar bli bruna! Fast lägg även märke till pullan som sitter så sött vid datorn.


Sen hade vi fest på bussen hem från utflykten. Världens skönaste busschaufför.

(och för alla som inte redan kanske fattat det så betyder Merhaba, Hej. Typ.

Kommentarer
Postat av: Elon

Va gulligt att du kramas med stortårna på ben-bilden hahaha

2009-06-24 @ 17:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0