Världens bästa present

Glad midsommar på er allihopa!

Igår blev det lite dålig uppdatering från min sida, men jag hade annat för mig. Låg på stranden med pullan hela dagen. Oj så skönt det var, vi fick gå ner och bada var 5e minut för att överleva,  men det var bara skönt. Och så gick vi även på en promenad längs strandkanten, gud så romantiskt det var. Jag älskar kumköy stranden, den är så himla mycket bättre än östra. Det är långgrunt och vackert och lugnare vatten och mer som händer omkring, med vatten sporter osv. Det är så mysigt att titta när folk är högt uppe i luften och önskar att dom inte levde när dom inser att dom är mycket högre upp än planerat. Been there, done that.

Efter stranden så åkte vi hem och slängde oss i poolen för att skölja bort allt sand och helt enkelt för att bilen kokade och vi smälte bort. Efter duschen åkte vi och hämtade upp Malin och begav oss till älskade manavgat, vi skulle hitta en present till Özgur som fyllde 20 år igår. Den lille pojken. Han är verkligen en märklig människa det där, men förra året när jag och malin jobbade på Cinar så blev vi 3 lite som syskon, så det föll sig naturligt att vi skulle hitta en annorlunda present som speglar vilka vi är och så som han känner oss. Vi ville köpa en uppblåsbar barbara först, men veysel tyckte inte det var en bra idé. Nehe tänkte vi, så istället gick vi in i en kodak butik, bad snubben ta ett kort på oss.(Han trodde nog vi va störda på riktigt), 15 min senare fick vi en stor bild, då tog vi den till affären brevid och bad dom trycka den på en t shirt, sagt och gjort. Det blev jätte fint! ni ska få se resultat nedanför..

Kvällen blev alltså lyckad iallafall, vi firade Ö och umgicks och åt kyckling soppa och gick hem för att sova. Perfekt.

Idag är det midsommar, vilket innebär blommor, klänning och massa mys. och god mat såklart.

Nu kom pullan hem från jobbet på rast, så nu stänger jag ner här. Här kommer iaf några bilder.



världens finaste t shirt ! Jag ska ha en likadan!





Romeo och juliet


Nina, pullan, jag. Helvete vad kärlek

Kommentarer
Postat av: Elon

Vilken fin tröja jag vill också ha en sån :D

2009-06-20 @ 12:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0