Athena i bilder

Kvällen igår var perfekt. Välkomnades av den sköna sängen vid 7 tiden och då vet man att det varit en rolig kväll. Vi käkade middag på Afro, sen hade vi tårtkalas här hemma. Jenny, eray, ersin och deras kompisar kom över. Eray,ersin,jenny och jag jobbade tillsammans på PW förra året, så det var kul att se dom igen. Några andra kompisar till pullan var även här, så det var full rulle. Bomba! Efter kalaset så begav vi oss till Athena som blivit vårat nya stammis ställe, det är så långt ifrån vad jag brukar gilla för ställen egentligen. Vi hängde där rätt mycket förra året också, men då oftast som avslut på kvällen. Det är ett stort discotek med öppet tak som ligger mitt bland ruinerna i gamla Side, jätte vackert. Det är lite roligt faktiskt, vi har varit på Athena kanske 8 kvällar nu, och förra året också, väldigt ofta. Och ändå så tar tjejen som ska kolla väskan ALLTID upp min snusdosa, luktar på det och gör en äcklad min. Varje gång. Kan hon inte bara förstå att det inte är någon drog. Hon frågar alltid en kille bakom henne om det är okej. Men min lilla medicin burk full med små piller bryr hon sig inte. Rätt komiskt och märkligt kan man ju tycka..


Idag var ju tanken att vi skulle till stranden, men på väg till stranden måste man ju gå förbi våran stora härliga pool, så det är lätt hänt att man på något vis fastnar där istället. Det är så mycket skönare när man inte sovit så mycket, att ha så nära hem.


Efter poolen så gick vi upp och tog en snabb dusch och begav oss till Cihan, en turkisk resturang osm ligger precis brevis Cinar där jag jobbade förra året. Där åt vi en brak middag, bara jag och pullan. Jag åt kyckling curry och ris, och hon åt mixed grill tallrik, vi hade nästan lite ångest över att behöva gå därifrån, vi var så mätta. Och billigt är det också!


Nu ligger hon i sängen och läser och jag uppdaterar bloggen, sen ska jag ta med datorn in i sängen där vi ska avnjuta en bra film och bara ta det lugnt. Man vet aldrig vad som händer, det är trots allt mig och Pullan vi snackar om, vi kan lika gärna få för oss om 2 timmar att vi nog ska åka till Stones och chilla till lite rock musik. Man vet aldrig. Men planen är iallafall att vi ska vara hemma och ta det lugnt. Imorgon ska hon jobba hela dagen och jag tänkte lägga mig vid poolen med min bok och bara njuta av livet.


Jag vill också stolt meddela alla som tvivlade på min och pullans nyktra kväll på athena här om kvällen, att det faktiskt blev som vi sagt. Vi var helt nykta hela kvällen och hade hur sjukt kul som helst.


Nej, nu lägger jag upp några bilder, sen får det räcka för idag!



Jag och Pullan inne i mosken i manavgat. En skönhet klär i allt.


The trio! Pullan, jag och nina. Vi tre gick guide skolan tillsammans och ingen har påstått att vi är normala.



Så här kul kan man ha när man är helt nykter på athena!



Jenny och Eray som jag jobbade med förra året.



Min vackra pulla som fyller år idag! GRATTIS OCH KÄRLEK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0