Cinar, mobil, sol, bad !!!

Tjenamors gott folk.

Kul att se att inte en jävel från varken min familj eller släkt har en gnutta intresse av att läsa vad jag sysslar med. Kul kul.
Men det är något jag får leva med, även om jag skulle uppskatta en eller annan kommentar. Jag vet att jag dock bara har varit away en kort tid, men det vore kul ändå.

Igår var en slapp dag, efter båtturen så låg jag och Linnea hemma och kollade på film. vi blev dock störda i våran frid genom att turkar och danskar knackade på dörren och ville ha tårta. Så det blev kalas. men vi deckade ändå i sängen kl 22 med tummen i munnen. Det var skönt.

Vaknade tidigt imorse. Kl 8 rättare sagt. Linnea och Nina skulle ha flygplats hela dagen så jag fick stjuts till Cinar, som är mitt gamla hotell. Mötte upp lille malin som hade jobb där idag. hon visade runt och pekade på allt som dom har ändrat sen vi jobbade där i somras, och det var en jävla massa. Design, inredning, osv. men det var så skönt att vara tillbaka. mini klubben har dock blivit ett internet cafe, vi som jobbade så hårt för att göra det mysigt förra året...... Träffade ägaren, den gamle gubben, och resturang chefen, och alla andra. Super duper kul. Ibo (resturang chefen) sa att jag får äta och dricka hur mycket jag vill där, gratis. Så det känns ju bra, dessvärre så bor jag en bit därifrån, och Malin är bara där ibland, så det är ju lite tråkigt att vara där själv. Även om jag i och för sig skulle kunna leka med barnen och åka vatten rutchkana. Det var verkligen en obeskrivlig känsla att vara tillbaka. Det kändes sjukt bra och kul, och väldigt nostalgiskt, men ändå lite jobbigt, som att jag är så sjukt glad att jag bara är här på semester nu. Hjälpte malin med lite pyssel i mini klubben och hjälpte några barn att måla svenska flaggan, det kändes så kul, men som sagt, im over it.

Gjorde även hamam där hos Mustafa som äger det. Han var så glad att se mig igen så jag fick ett helt hamam paket för en liten peng, det hade varit skönare om jag hade kommit ihåg att jag nog inte borde göra hamam i och med att jag brände min så fruktansvärt igår. Min hy var inte så värst nöjd över ett rivjärn över hela kroppen. Det gjorde liksom lite ont.
kvinnan var även lite märklig, men massagen var skön iallafall.

Efter Cinar så hämtade Linnea mig, hon hade siesta från flygplatsen i 4 timmar, så vi låg vid poolen enstund och flöt på våra ny införskaffade bad madrasser, Migros is the shit (typ turkiets ica maxi), när vi var i färd med att blåsa upp dom små liven med all vår lung kapacitet så sa en norsk tjej som jobbar för apollo att vi kunde låna hennes pump, det var tur, för vi började nästan planera våra gravstenar. Så det tackade vi för.
Efter poolen så gick vi upp och la oss i sängen med AC på och bara tog det lugnt. nu sitter jag hemma hos älsklings malin, vi ska ut och käka och sen kolla på fotbollen! Även lite utgång ikväll blir det nog. Linnea kommer hem sent från flygis.

För alla er som orkade läsa hela vägen ner ska nu få en belöning, mitt turk nummer som kom till mig som en fis idag, 0090 5313 70 49 14. Missbruka nu inte detta.

Nu ska jag in i dimman, ses där!

ELIN I ALANYA!: Jag skickade sms till dig igår, vet inte om du fick det. Jag ska till Alanya på måndag för att fira en guide som fyller år. Och så ska vi sova hos dom. Men då tänkte jag stanna en dag, så jag sover hos dig från tisdag till onsdag om det är okej ? Så kör vi en dag vid poolen på onsdag med 500;) ring mig! du har ju mitt turk nummer. Puss

Kommentarer
Postat av: Elin

tack för uppmaningen söta du! men det är fixat syns på tisdag! puss

2009-06-06 @ 21:55:19
URL: http://metrobloggen.se/elinstweety
Postat av: Mel

Kul att se att någon i din familj bryr sig???

Jag ska berätta vad som är kul: Kul att du kom förbi för att "säga hejdå" som du sa i lördags. Kul att du svarade på Craigs grattis sms men inte på mitt. Kul att du svarar på facebook när jag pratar med dig. What goes around comes around.

2009-06-06 @ 22:15:40
Postat av: Sophia

Hej på dig du! Vi HAR läst! Hanna oxå! Puss på dig!

2009-06-07 @ 10:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0