Vattenland och öl

Det får bli en turbo uppdatering nu. Sitter här hemma och avnjuter en kall öl. Ska gå ut snart. vi ska fira Pullans födelsedag som är imorgon, men eftersom alla jobbar imorgon kväll så firar vi ikväll. Har tyvärr inte haft tid att uppdatera på länge. Man har ju liksom lite annat för sig om man säger så. 35 grader och en pool utanför huset, och sena nätter, behöver jag säga mer? didnt think so.

Idag var vi i Belek, en stad som ligger nära antalya, där var vi på Troy, ett vattenland. Det var skit kul, om jag hade kunnat gå normal, ramlade ner för en trappa igår, och landade snett på foten, vilket resulterat i att jag ej kan gå utan att fälla en tår. Men jag har varit på apoteket nu och fått smärtstillande salva och bandage, så nu är det bara att ladda om, har man semester så har man.

Imoron så blir det stranden är det tänkt, men vi får väl se när vi kommer hem i natt.

Jag är glad att se att min älskade far har hittat hit, det var på tiden!
Nej pappa, jag vet inte vad det är för likhet mellan en svensk och en göteborgare. Snälla snälla tala om det för mig. Im dying to know.

Puss på er alla

Kommentarer
Postat av: Elon

Hej fis... hur kunde du ramla ner för en trappa? får man skratta eller gjorde det jääätteont? Är ni ute varje kväll? jag skulle också vilja följa med nångång! ikväll har vi myskväll du och jag.. du är ju inte här men jag låtsas, vi har det jättemysigt men ska snart sova, det tar på krafterna att vara ledig!! saknar dig :) puss

2009-06-12 @ 23:40:02
Postat av: Elon

hahahahahaha va ensam jag verkar vara som låtsas att jag har en kompis som egentligen inte är där... :D men det är lugnt jag har katten här!

2009-06-12 @ 23:42:59
Postat av: Liiiisa

drömde om dig inatt! att du sjung på mitt bröllop :) det va så fint! va ted gärdestad.. den dära.. "det är för oss solen går upp..osv" bara att börja öva ;) sola lite för mig också här har regnet vräkt ner i 24 h.. lite halv översvämning på sina ställen :S Ouss gumman!

2009-06-13 @ 00:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0