Vi mår som vi förtjänar

När det är dagen efter midsommar så känns det nästan som ett måste att svara "jag mår som jag förtjänar" när någon frågar hur man mår. Och då menar man självklart oftast att man är bakis, men jag kan också säga att ja mår som jag förtjänar, eftersom jag höll mig på samma nivå hela kvällen igår, starkt jobbar. därför mår jag bra idag, och därför mår jag som jag förtjänar! Bugar och bockar.

Kvällen var iallafall helt perfekt igår. Sjukt roligt. 5 av 5 toasts.
Vi fixade oss somriga och åkte till Tropic, där beställde vi köttbullar, fisk, kyckling och potatis, det mest svenska vi hittade på menyn. Men när vi sedan kollar ner så har dom haft långbord och buffé så vi blev lite puttra att vi inte sett det innan. Men det gjorde inget. Det blev dans runt midsommar stången och små grodorna, inte för mig dock. Jag stannade vid bordet och skratta gott åt de andra. Sen bar det vidare hem där vi lämnade bilen och ringde en taxi som kom och tog oss till Ving. Det var jätte kul. Det är så roligt att dom är sjukt många som jobbar för ving, och just därför har jag lite svårt att komma ihåg vad dom heter, så vi säger kort och gott bara ving åt alla. "hej ving". "hej ving". "hej ving". dom måste verkligen känna sig speciella.

Därefter åkte vi vidare in till side och placerade oss snällt på cuba latino där vi drack drink och öl. gott gotti gott gott. Vi sjöng och dansade till lite svensk musik och sedan gick vi vidare. Kort och gott så var det en hel lyckad kväll. Tycker lite synd om tjejerna som skulle upp och ha flygis i morse. Men det är bara midsommar en gång om året.

Nu sitter jag och väntar på att pullan ska komma hem från flygis. Jag har en vag känsla av att hon kanske kommer vilja sova, jag hoppas däremot på poolen. Annars går jag ner själv en stund. Det är också skönt.

Ikväll ska tjejerna ha flygis igen, så jag tänkte placera mig hemma med en bra film och cola! Mysigt, behöver en mysig hemma kväll för mig själv innan bravaderna drar igång igen imorgon.

nu får det vara nog på detta. Linnea agerade papparazzi igår så jag lägger in några bilder när jag fört över de i datorn.

Adjö

Kommentarer
Postat av: Elin

hej jag har skrivit till din mejl kolla den! amandamalm@hotmail.com tror jag var adressen!

2009-06-20 @ 13:15:35
URL: http://metrobloggen.se/elinstweety

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0