1-0

Är vad det står i Hockeyn! Kom igen för fan Sverige! Vi behöver detta. Fast har vi någon chans mot canada? det återstår att se.

det har varit en otroligt romantisk kväll. Även om Melina tycker jag är lite oromantisk som bloggar nu. Men måste man så måste man. Vi lagade en super god sallad med massa gott. Och till efterrätt gjorde vi banan med choklad i ugnen. satans gott. Den springer vi bort i morgon. Min syster har en hund. Han är på riktigt psykopat. Ska lägga upp en film sen där man ser hur han attackerar mig och tuggar mitt hår och hoppar som en jävla psykopat hund. Nu tänker ni "shit vilken stor galen rottweiler. Men ni kommer skratta. hur som helst så komma jag visa detta för att stärka mitt argument.

Min syster är så rolig.

Melina: Oj, när du var uppe förut.Kunde du tagit med mitt nässpray då?
Jag går och hämtar den..
Melina: Men du behövde ju inte hämta den...
Neej okej.

Melina: Ska du gå på toa?
Amanda: Ja....
Melina: (ropar från soffan) Men andvänd ingen toa papper! det är så lite kvar!
jag lägger mig på golvet och vrider mig av skratt.

när jag kommer tillbaka berättar hon att det faktiskt är special edition. FINT toapapper.
Det jag undrar då är för det första varför dom har sånt papper, och för det andra, vad fan torkar dom sig med???

Kanske inte har undgått er att vi sitter och kollar på Sverige matchen nu. Så jags ka återgå till den. Melina tycker att jag är oromantisk.

over and out

Kommentarer
Postat av: Mel

Hahahahahaahahahahaha, fint toapapper var det ja!!

2009-05-08 @ 20:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0