Barn tycker till

Och folk frågar mig varför jag älskar barn?
Det här kallas humor.


Är det bättre att vara singel eller att vara gift?


Det borde du fråga de som läser VeckoRevyn.-  Lotta, 10 år


Det är bättre för tjejer att vara singel än vad det är för killar. Killar behöver någon som plockar upp efter dem. -
Anna, 9 år


Jag får huvudvärk då jag tänker på sånt. Jag är bara ett barn. Jag behöver inte sånt krångel. - Adam, 7 år


Kloka ord:

Honan heter gris och hanen heter svin. Ungarna heter kelgrisar. -
Sofie 5 år

Mamman heter höna, pappan hane, ungarna killingar och barnbarnen heter ägg. - Stefan 6 år

En del kor är svarta. De är invandrare. - Karin 5 år

En gynekolog är en som inte vet så mycket om halsen på folk. - Erland 6 år

Männen har fler framdelar på kroppen. - Julie 6 år

Det finns många sorters hud. Förhud är till exempel huden som man har framtill medan bakhuden är huden som man har på baken. - Therese 6 år

En mormor är en som hela släkten har kommit ut genom. Då är det väl inte så konstigt att hon är lite sladdrig i skinnet. - Kristina 7 år


Farmor tycker inte om att sola toppless. Det är för att hennes toppar har blivit lösaktiga. - Stina 6 år

Farfar är ordblind. Det vill säga, han förstår bara orden när vi skriker dem i örat på honom. Om vi skriver dem blir han ett frågetecken. - Marianne 7 år

När är den rätta åldern att gifta sig?


Ingen ålder är bra att gifta sig vid. Du måste vara en idiot för att gifta dig.
Fredrik, 6 år


När du är 84, för när du är så gammal jobbar du inte mer, och man kan ligga i sovrummet och älska varandra hela dagen.
Carola, 8 år


När jag är färdig med förskolan ska jag hitta en fru.
Martin, 5 år

Hur kan en främling se om två personer är gifta med varandra?


Gifta ser ofta lyckliga ut när de pratar med andra människor.
Elin, 8 år


Du måste kanske gissa, men en bra ledtråd är om de skriker åt samma barn.

Sebastian, 8 år


Vad har din mamma och pappa gemensamt?


Ingen av dem vill ha fler barn.

Kicki, 8 år


Kommentarer
Postat av: Lisen

Hej!



Helt underbara kommentarer! Barn är såå gulliga och förstående. Fin blogg!

Kram Lisen

2009-05-04 @ 20:21:26
URL: http://flisenlisen.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHAHA fyyy fan va jag garva.. Gris komentaren va ju klar bäst.. Så rätt att männen är svin! hahaha

2009-05-04 @ 22:34:41
Postat av: Anonym

Hahahaha kometarnen med att männen va svin stämmer ju hahaha! klockrent! Barn barnen blir ägg! hahahahahaha BÄST!



Sa till en unge, att barnen i afrika inte har så mycket mat. Då får jag tillbaka.

Men varför flytaar de till afrika då?!



HAHAHA bra fråga!?

2009-05-04 @ 22:36:40
Postat av: Floos

Haha barn är så jävla härliga =)

2009-05-06 @ 21:01:31
URL: http://floosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0