Bilder

Det känns ju lugnande att det finns en sextant att leka med på båten iaf..





Alla som känner min pappa, känner igen hans handstil, det var inte ens värt ett försök att skylle detta på mamma.



Linnea och våran goda middag..



Jag innan jag krashade...



Så här kan man ser ut efter en hård natt. Ha i åtanke att jag fortfarande är full, klockan är 11 dagen efter och jag har inget minne av att denna bild ens tagits.



Vi träffade några hockey spelare från canada.



Syskon kärlek



Jag och min vackra syster..

Det var lite bilder det mina kära vänner. On spot

Over and out

Kommentarer
Postat av: sosso

hahahahahhahaahahahahahha jag älskar att han försökte skylla över på mamma Ann!! Hahahaha



2009-06-01 @ 17:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0