Svar på gåtan

Melina, Elon och Pärtan hade rätt på gåtan. Och några i min klass. vilket skrämmer mig lite. men hur som haver. Svaret är : Hon dödade henne därför att hon hoppades att han skulle komma på syrrans begravning också. eftersom han kom på deras mammas..

Om du har svarat rätt, tänker du som en psykopat. Detta var ett test skapat av en känd amerikansk psykolog och som användes för att se om man tänker som en mördare. Många seriemördare som deltog i testet svarade rätt på frågan.

Som sagt, lite skrämmande. Mest med tanke på att jag satt brevid Elin när hon läste gåtan och svarade snabbt som satan utan många sekunders tänkande "för att han skulle komma på begravningen såklart". och så såg hon sådär äckligt nöjd ut. Tanken på att sova brevid henne den natten var en smula skrämmande, men jag överlevde utan större skador. Och jag älskar henne ändå. Min lilla psykopat.

Det slog mig nyss att på onsdag är det bara 3 veckor kvar till jag åker ner till turkland för att ha en månads semester. Hur avundsjuka är ni på en skala? Om jag inte var mig så skulle jag dö av avundsjuka. Sol,bad,mys,öl,stones ja, ni ser ju själva..


Kommentarer
Postat av: Erika-mode-pyssel-foto

haha

jag fick kolla upp svaret på google = )

2009-05-11 @ 23:02:57
URL: http://shopaholicans.blogg.se/
Postat av: Erika-mode-pyssel-foto

Haha..

JAg ska fråga min familj om de kan svaret. kan vara intressant att se vad de svarar.. = )

Turkiet är trevligt. jag var där för typ 13 år sedan eller nåt. haha.. ett bra tag sedan alltså = )

2009-05-11 @ 23:22:52
URL: http://shopaholicans.blogg.se/
Postat av: Elin

alekum selam (eller hur det nu stavas!) klart jag är inne här hela tiden och läser och skrattar så jag får magkramp! 3vekor vännen det är ju inget längtar nu mycket efter dig!!! även om du inte kommer och bor hos oss måste vi spendera tid tillsammans och spela 500 det fattar du va? jag vågade inte svara på gåtan med rädsla för att svara fel, men nu i efterhand så inser jag att svara fel hade varit det bästa att göra!;)

2009-05-12 @ 10:18:21
URL: http://metrobloggen.se/elinstweety
Postat av: Linnea

WOHO bra att du håller nedräkning, mitt huve är för fullproppat för det! men dra mig baklänges va kul vi ska ha!! iiiih! jag och malin jobbar på stones förändring btw. damn det går trögt :D men som sagt är men spiderman så är man.... PULL

2009-05-12 @ 18:22:13
URL: http://linneaeg.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh, det låter trevligt Amanda:D

Segersten här. Hoppas allt är bra?

2009-05-12 @ 19:31:57
URL: http://emmaseger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0