Det var en gång en fisk

Nu kanske ni tror att jag har suttit här hela natten men det har jag självfallet inte. Jag satt oc pluggade till kl 24 igår och gick upp halv 8 för att plugga lite till. Duktig jag är!

Skriver ett arbete om människohandel och trafficking. Detta har resulterat i att jag tror att alla på gatan är inblandade i trafficking nätverket på något sätt. Självklart tror jag inte det på riktigt, men jag kan inte låta bli att tänka tanken när jag ser någon ung tjej eller gammal loner gubbe. Va hemsk jag är. Men det är sånt som händer när man blir för insyltad i ett ämne som jag är just nu!

"det var två fiskar dom var ute och simmade, och så sa den ena fisken;
- Jag kan simma snabbare än du. 
Och så gjorde han det"

Haha humoooor




En liten smyg bild på min älskling Marley! Världens stoltaste moster :)

Kommentarer
Postat av: Elon

naaaaaaaaw vilken sötnos :)

2009-11-19 @ 21:32:55
Postat av: Sosso

Det skämtet har hängt medbo nåååååågra år! Sjuka e ju att jag fortfrande asgarvar när du säger skämtet!

2009-12-18 @ 15:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0