Händelserikaste dagen på hela 2009

Min dag har ju bara varit fööör spännande och händelserik. Vaknade i god tid och låtsades plugga några timmar, vilket jag självklart inte gjorde utan glodde istället på TV. Inte alls så smart med tanke på att jag sa hålla ett tal imorgon och skriva ett 10 sidor långt arbete om trafficing tills på fredag. Men ibland har man såna dagar också.

I december väntar 3 mycket roliga dagar som jag ser otrolig mycker fram emot. Är dock ingen rutinerad vare sig, reseledare eller semestrare längre så det är inte en lätt match att vara ute 3 dagar i rad. Men jag får leta fram den gamla pinglan i mig och göra mitt bästa. Den 3e December är det Gallerians årliga personalfest. Då alla butiker i hela gallerian samlas på Cafe opera och festar till det ordentligt. Förra året var jag lite för full och kom inte längre än till förfesten då dom nekade mig i dörren, men det ska bli annorlunda i år. Så jag är sjukt taggad! Dagen efter, alltså 4e Dec så ska jag, mamma och syrran på Backstreet boys konsert! Ska bli otroligt roligt det också. Speciellt för att det är vi 3 som ska gå :) Och sen den 5e så är det "pre oscar party" med största galningen Zandra i min klass, och hennes vänner. Har aldrig träffat dom så det ska bli spännande. Hon brukar använda turk hår som tandtråd, väldigt underlig tjej det där, men HELT i min smak :D haha.
Ja just ja, och jag jobbar hela den helgen också. Hur ska detta gå? återstår att se!

Nu ska jag plugga på riktigt, plugga lite på mitt tal om höstdeppression som jag ska hålla imorgon.

Over and out people.




Härliga sommar.. Ibland får man drömma sig bort lite. Just nu ligger jag på en vit strand med en drink i handen och väntar på pullan som säkert ska komma och tvinga mig att bada, för att sedan lämna mig ensam i vattnet för att jaga en snygg turk med tatueringar och rakat hår. Jag vet inte, det var bara en dröm ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0