Idol och Marley

Nej, nu är det dags att kliva ur denna höstdepp och börja blogga igen. Jag blir så himla omotiverad på hösten. Det gäller allt. Men nu har jag gett mig fan på att vända på steken! nu ska jag bli mitt vanliga jag igen! Från och med idag!

I fredags var jag i nacka, i idol studion och kollade på, ja, idol. Men framför allt Eddie. Det var otroligt roligt och hans vänner och familj vad hur trevliga som helst och vi hade jätte kul. Devin var väldigt snäll och tog hand om mig och visade mig runt, eftersom idol studion blivit lite som hans andra hem sedan vår älskade Eddie började hänga där på fredagar. Jag är otroligt ledsen för Eddies skull, för att han åkte ut. Men jag vet att detta bara är början för honom. Så var inte ledsna ni som röstade på honom. Ja, jag pratar med dig Madde. Alla kan vara berädda på att få höra mycket mer av Eddie Razaz igen inom kort.

Igår blev det jobb hela dagen. Jag tycker det är så roligt när man säger; "var det bra så?" och så svarar dom; "JA, men jag vill ha en cola och en slush också".. "Jaha, men det får du inte, för du sa att det var bra så. Sådeså, na na na na na". Nej så säger jag självfallet inte, men jag vill.

Väntar i skrivande stund på min kära mor och far som ska komma ochhämta mig och sen ska vi bege oss hem till min älskade syster och bita i bebisen. Ja just det, min syster fick barn den 10e och jag har blivit moster! Jag är så lycklig. Lilla Marley. Så på återseende gott folk.

Puss






Vill även lägga upp bilder på min älskade Marley, men det känns som att jag borde fråga syrran först om det är okej. Återkommer!


Kommentarer
Postat av: Kina

Hallå där! Det va verkligen länge sen vi hördes. Kul att du skrev en kommentar:) Vi mår bara fint. Åker till sverige 24e nov längtar. Hasan kommer nog senare om allt går enligt planerna. Ja visst har Alex blivit stor, 5 år nu och har börjat skolan här. Anaokul /förskola på en av privatskolorna här som vi är såååå nöjda med. Alex stormtrivs. Dom har halva undervisningen på engelska vilket va ett av skälen till att vi fastnade för den. Enda nackdelen är väl att det fr o m nästa år är slut med månader i sverige på vintern. I år är det inga problem att ta ut honom lite längre (åker tillbaka i jan nångång) men nästa år går det inte då han börjar första klass. Nån vecka runt ju bara kanske.

AK finns inte kvar, inte som grupp iaf men vi som bor här umgås ju regelundet. Malin, Charlotte, Elin, Jessica, Sofie mfl. Nu börjar dock alla dra sig mot sverige för jul firande. Så skaffa du en turk, vi finns här och har våra små träffar på kvällarna;) Ha det så bra, kram kram!

2009-11-15 @ 17:31:50
URL: http://metrobloggen.se/erhit
Postat av: Devin

WOoOoOo

vi hade galet kul ;)

2009-11-15 @ 23:37:23
Postat av: Madde

haha.. men jag har ju inte hört nått från Eddie än.. och det är ju flera veckor sen han åkte ut :P synd att man inte kan rösta på dig amanda för då hade jag gjort det :)

2009-11-30 @ 14:19:40
URL: http://www.finest.se/MaddeS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0