Baisa och Sex på tallrik

Godkväll kära medmänniskor.

Tänkte bara meddela att blogg.se är sjukt segt så det blir inget långt inlägg.
Jag kom precis hem från en mysig eftermiddag på stan med ett stop på jobbet för att gosa med min vän och chef Reyan. och sedan träffade jag Eddieboo och det var underbart att få se honom igen! han är precis samma människa som alltid!

måste också berätta att brownien på American cookis är sex på tallrik. Väldigt gott alltså. Alltså SAMLAG på tallrik för er som inte fattade det. typ Sosso.

apropå Sosso så saknar jag henne en hel del. hon är en människa jag kommer tänka tillbaka på och skratta åt när jag sitter i min gungstol när jag är 80+. Finns så många minnen att jag skulle kunna skriva en bok.

nu ska jag gå och pilla på någonting och dricka en klunk vatten. sen ska jag slå huvudet på kudden och soooooova. lång dag väntar imorgon.


"Min mormor heter Baisa. Ett gammalt namn fr

ån Bosnien. Men när man säger det då vet ni vad det betyder på svenska. Vågar inte fråga efter henne när hon ligger inlagd på sjukhus. Tur att det inte stavas så bara."


Tack Elon för den infon. nu fick jag mig ett skratt innan läggdags.

(Tagen från www.aftonbladet.se)

over and out



Min älskade Malin. Kan man annat älska henne?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0