Den pinsamma stolen

God kväll gott folk

Idag har inte varit den mest produktiva dagen i mitt liv, men lite har jag fått gjort iallfall. Skolan gick bra, mina klasskompisar undrar fortfarande varför jag tagit på mig att gå kursen "våga tala". Men dom lyssnade visst inte på läraren första lektion där hon påpekade att vissa är där för att lära sig våga prata framför människor och vissa är där för att lära sig prata mindre. Där har ni anledningen. Dock känner jag mig lite missanpassad när jag är den enda som pratar iochmed att kursen precis dragit i gång och ingen har lärt sig något ännu. Höhö

Efter skolan åkte jag till läkarhuset på odenplan och gjorde en gyn undersökning. Det är bra att göra ibland trots att man inte har varit ute på äventyr. Men visst är det lite pinsamt? Jag vet inte varför egentligen. men jag blir så fnissig när hon ligger där nere och jag försöker föreställa mig hur det ser ut för någon utomstående om dom skulle se. Så jag låtsas att jag kommer in genom dörren och så börjar jag skratta. Det är också alltid lika kul när hon säger "du har en väldigt fin slida". Vem säger så? Gud så generande. Och då kan det ju också poängteras att jag inte ofta varken skäms eller blir generad. Anyway, testa det om ni har tråkigt någon dag.

Borde egentligen plugga ikväll men känner att jag inte kommer få någonting gjort så jag tar det lugnt istället. Imorgon är jag ledig så det får bli en plugg-dag.

Nej men oj nu ropar Gossip Girl! jag kan inte svika!
på återseende!




Jag och pullorna i somras när jag hälsade på dom i Turkiet där dom jobbar.


Kommentarer
Postat av: Pullan

Ååååå så vackra vi är, tom vackrare än din slida. Mohaha

2009-10-28 @ 10:35:02
URL: http://linneaeg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0