Finger gymnastik

Idag hade jag min första lektion i Info och leyout. Väldigt spännande. min lärare var inte där, men det fanns någon lirare som sprang runt och hjälpte folk. Dessvärre visste han inte vad jag skulle göra (de flesta i data salen hade program hantering) så han satte igång ett program där man övar på att hitta tangenterna. Jag anser dock till min glädje att jag är ganska flytande i tangentspråket. Jag kan liksom skriva utan att titta ner på fingrarna. Så det kändes lite löjligt att höra rösten i hörlurarna, "håll fingrarna i utgångsläge, tryck på S, kom igen nu, S, och en gång till S, och nu F. kom igen". Okej? Var det nåt slags tränings pass för retards eller var det en datalektion? Jag kände ändå att det räckte så jag gick till Centrum och åt lunch med Helenon och Jacke istället.

Råkade köpa en kofta och en tröja från gina också, men det är sånt som händer. Väldigt mysig är den. ska gosa in en riktigt ordentligt, spilla lite på den och kanske få några tandkrämsfläckar. Så att alla vet att det är min.

Nu ska jag plugga lite. (Läs: Kolla på NCIS Los angeles)

Over and out

Kommentarer
Postat av: Madde

Haha nee det är ju inte dansbandstema. Jidhe skämtade ju bara :) Haha.. Blir no comments om Nicklas :) Men UT MED RABIH FFS!! :D

2009-10-26 @ 20:41:38
URL: http://medei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0