Godmorgon people

Bloggtorkan har verkligen dött ut. jag Känner att detta är början på någonting fint, någonting bra. YES.

Trots det faktum att jag vaknade innan kl 8 så ligger jag fortfarande kvar i sängen vilket kan tyckas märkligt, men det är så varmt och gosigt så jag vill helst ligga här precis hela dagen. Men fallet är inte så och jag ska nu gå upp och ta mig en dusch och lite frulle. Sedan skolan. Tjiho!

Var det någon som såg roast på berns igår? Det var jätte roligt, jag skrattade mest hela tiden och han den där fredrik var ju hysteriskt rolig. Undra hur det skulle vara att vara stå uppare? jag skulle vilja testa det. Undra om dom har någon snabbkurs för retards. Den skulle jag överväga.

Den 7e nov är det halloween fest. om någon har något spännande förslag på förklädnad så hojta till. Förra året var ju jag och Elon som bekant smurfarna, vilket blev en hitt, så det är lite svårt att toppa det. Men kom igen people! Förslag tack! Denna gången ska dessutom min kära vän pullan vara med! det kommer bli awsoooome.

dags att pysa. jag ska ha på mig min ryss mössa till skolan. Apropå min ryssmössa så var jag på IKEA med mamma i söndags och alla tittade på mig som om jag var hennes ryska adoptivbarn. Ni ska få se en bild sen.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0