Godmorgon

Jag och Herman sitter här och yrar oss. Lite smått trötta. Jag somnade faktiskt kl 23 igår, tro det eller ej. Jag var helt slut. och Herman Olsson också. (min krokodil)

Nu ska jag klä på mig och äta frukost. Måste självklart ta en bild på mina nya skor också dom är ju gudomliga! Sedan bär det av till la skolo! Där jag kommer bli halshuggen, strimlad och bränd på bål. Oh yes me like.

Jag slutar tidigt idag så smell ya later people!

Och om ni inte börjar kommentera lite blir jag så jävla trött och slutar med detta! jag ser ju att det är jätte många inne och läser vafan i köttbulle!

Kommentarer
Postat av: Sosso

Baaaaaaaaajsa!!!! Peace out!

2009-10-23 @ 14:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0