I AM BACK!

Hello people!

Ni kanske tror att ni ser i syne nu! men det gör ni inte, det är faktiskt sant. Jag ska börja blogga igen!
Jag insåg att en av de saker jag älskar mest i livet är att skriva, så varför lägga ner bloggen då? I dont know. Dessutom är detta på begäran av ett antal människor som inte längre ser meningen med livet då jag inte längre bloggar. Så nu sätter vi igång igen!

Eftersom min blogg paus var på ca 4 månader så kan ni ju själva förstå att det har hänt en hel del. Därför tänker jag inte skriva om massa skit som varit utan vi börjar från Idag.

Till att börja med så har jag fått tillskott i familjen i form av en krokodil som heter Herman Olsson. vill ni veta mer om honom eller se hur han ser ut så tycker jag att ni ska titta in på min vän Pullans blogg, linneaeg.blogg.se .

Imorgon börjar en ny kurs på komvux som jag egentligen skulle läst förra terminen, men den krockade så det gick inte. Den heter våga tala och det talas mycket om hur vida jag borde gå den eller ej, men jag ser det som en väg som måste korsas, ett mål som måste nås, en milstolpe i livet. Nej, verkligen inte. Men jag behöver poängen och ett lättfötjänt MVG sitter aldrig fel.

Imorgon ska jag träffa min kära vän Eddie, (eddie.idol.tv4.se) det var över en månad sen jag träffade den filuren så det ska bli spännande att se vad han sysslar med nu för tiden. hehehe.

Och för alla som har missat det så ska min kära syster Melina ha barn vilken dag som helst. Helst på lördag, för min galna familj har insett att man kan tävla i vad som helst, och jag har gissat på att lille Romeo (?) kommer då. Så tryck på ordentligt på fredag kväll Melina!

Nu ska jag återgå till det jag pysslade med innan. Alltså ingenting. Men nu vet ni att bloggen är uppe igen och ni kan nu följa mina galna äventyr varje dag!

enjoy!

Over and out

Skickar med en av mina favorit bilder genom tiderna. Pullan och mutfuck. förlåt, QUICK mut fuck.


Kommentarer
Postat av: Madelene

uppmana alla till vårat mission ;)

2009-10-19 @ 22:34:32
URL: http://lifeofmadelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0