Idol och stalkers


EDDIE ÄR JU BARA SJUKT BRA IKVÄLL! Han blir bara bättre och bättre för varje vecka och jag är så stolt över honom. Snart börjar det igen och då ser vi vilka som hänger löst. Spännande, jag gissar på Niklas och Rabhi. Vi får se.

Det är så mysigt här hemma hos familjen Malm ikväll. Max och Cissi ligger uppe på hans rum och gör gud vet vad, och mamma och pappa ligger i soffan brevid mig och sover. Partypooper! Shit va roligt jag har det.

Idag fick jag ett mail från en tjej som påstår att jag raggar på hennes kille via mail. Ska inte gå in mer på det då det gör mig lite smått irriterad, tänkte bara meddela er om det. Existerar såna tjejer fortfarande? Kan ju tillägga att anklagelserna är högst löjliga och långt från sanningen. Pinsamt
Kommer ni ihåg den där tjejen för ett par år sen som ringde och bad mig brinna i helvetet? Vad gör jag för att förtjäna dessa falska anklagelser.

Nog med serious shit. NU dags för kvällens trav! nej verkligen inte. Jag kanske ska gå och dricka en Ayran? Jag har faktiskt en i kylen. (ayran är en turkisk yogurt dryck för de som inte vet)

Oj nu vaknade min mamma till liv. va trevligt. Oj hon gick ett varv i köket. och, oj nu somnade hon på soffan igen. Detta är intressant. Tycker ni inte?

Nu börjar strax idol igen och jag ska sätta mig till rätta i min fotölj och ringa 100 gånger till på Eddie och pilla lite navelludd.

Over and out


Kommentarer
Postat av: Sosso

snälla ge mig hennes mail.. Jag vill med tracka nån!! haha

2009-10-24 @ 16:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0