It´s a beautiful day

Slänger iväg ett litet inlägg innan det är dags att bege sig till jobbet.
Jag sov väldigt gott inatt då Eddie boo gick vidare. Det var väldigt fel att han hängde löst, tycker ni inte? Men jag visste att han skulle vara kvar. Han är en kämpe! Jag är så stolt över dig boo!

Det ska bli spännande att se vad denna dag har att erbjuda. Det brukar ju inte vara speciellt lugnt och händelselöst på mitt jobb. Det kryllar av märkliga och roliga människor och alltid händer det något roligt!

Idag ska min älskade syster föda barn! Eller kanske iallafall. Eller kanske inte. Men jag håller tummarna för jag gissade på den 24e och det är ju idag!

Over and out




Jag älskar att Turkiska katter har mustasch! Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0