Rolig dag

Denn dag började minst sagt mysigt. Gick ner och möttes av mina kära mor som tagit ledigt idag, hon hade gjort en romantisk frukost med ägg och börd och te. Sen satte jag mig och pluggade några timmar. (läs en timme, resten av tiden gick åt till diverse onödiga saker)
Därefter begav jag mig tillsammans med mamma till centrum där vi mötte upp min otroligt roliga mormor. Hon har verkligen humor den kvinnan. Sen en lektion och sedan begav jag mig till jobbet. Hanna var sjuk så jag hoppade in och jobbade stängingspasset. Där hände det något riktigt roligt som jag dessvärre inte kan berätta ännu. Men ni ska få veta senare i veckan! woho!

Kollade nyss på Oskyldigt dömd med mamma och pappa. Bjöds på väldigt många skratt måste jag säga. Inte för att själva avsnittet var speciellt roligt, eller ens roligt alls faktiskt, men det var underlag för en hel del skämt. och för alla som känner mig eller min pappa så var det liksom kört där. Vi kom på det ena skämtet efter det andra och det var så roligt. "hej, vill du ha en kopp kaffe?". Pappa, om mamma är jobbig imorgon när hon ska med på din kund middag så kan du ju bjuda henne på lite kaffe". Det var inte så här låg nivå på alla skämten men attans vad jag skrattade. Man måste dock ha sett avsnittet för att fatta vad jag babblar om.

Nu ska jag dyka in i något roligt på tv kanske. Imorgon blir det åter skola. Life is life.

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0