Ryssmössa och höstdepp

Ja nu har jag suttit och pluggat lite om FN, inte alls speciellt trevligt. Fick stjuts he från skolan av snälla Jocke. Han är 46 år och bitter på livet. Väldigt rolig man måste jag säga. Han kan allt om allt. väldigt erfaren. Anyhow, nu ska jag kolla på senaste avsnittet av gossip girl innan det är dags att bege mig in till stan för att lämna en födelsedags present till Linnea och sen träffa Eddie boo.

här kommer de utlovade rysshatt bilderna!




Den här sista bilden är för mig ett musterium.. Vad hände med bullkinderna?????

Kommentarer
Postat av: Pullan

Hahahaha va kul det är att se dig ta seriösa bilder, hahahhahha jag dör! :D



Föresten din gay varför är du inte inne på msn. I dont like.

2009-10-20 @ 21:17:58
URL: http://linneaeg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0