Dag 1- VLCD

Dag ett är avklarad.. Snart. De sa att dag ett skulle vara den lättaste. Men jag mår inte bra. Jag är så hungrig att jag skulle kunna tugga på min sko. Och jag har så ont i huvudet att jag tror det ska ramla av. Men jag bryr mig inte, för jag tänker på vad jag har att vänta mig och det gör det så värt det. Jag kan ändå inte låta bli att undra hur morgon dagen ska gå. Och dag 3 som tydligen ska vara den värsta. Men jag möter gärna lite motgångar. Allt för att detta ska ge så bra resultat som möjligt. Vänta bara tills 1 april. Då kommer allt vara värt det. Shit, det är dag 1 och jag låter redan som att jag hållt på i flera veckor. Men detta skriver jag så att jag ska kunna gå tillbaka och kolla sen. När målet är nått och jag vill veta hur resan dit var, och därför måste jag skriva sanningen och ingen förskönad bild av sanningen. Detta suger och gör ont. Thats it!

Over n out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0