Dag 3

Igår var det dag tre. Hade dock inte tid att blogga då så jag gör det nu istället. Igår ställdes jag inför några prövningar eftersom jag var i Nacka med Jacke och Jennifer. Tyckte till en början att det var riktigt jobbigt. Men det gick jätte bra! Jag såg massa människor som såg goda ut, som jag lätt hade kunnat käka upp. Haha Nej då men hungern har inte avtagit ännu. Jag bara väntar tills det är dags.

Jag var lite orolig för dag 3 eftersom jag har hört att det är den västa. Det är då man börjar undra vad fan man har gett sig in på och slåss som bara den med sig själv. Men för min del tyckte jag att dag 3 var den lättaste av dagarna som gått. Men långt ifrån lätt. Jag börjar undra sjutton jag ska klara 3 hela veckor.

Ikväll skriver jag om dag 4. Som är idag.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0